Du bokar genom att lägga en beställning i vår Online-Hyra eller genom att ringa oss. Online-Hyran hittar ni i menyn. Vårt telefonnummer är +46(0)10-33 33 400.
När ni har lagt er order får vi en notis och kontaktar dig med ett hyresavtal. När ni har skrivit på hyresavtalet skickar vi en orderbekräftelse, sedan är det bara att hämta ut utrustningen på bokad dag.
Det är bra att boka två dagar i förväg. Skulle detta inte gå så är vi givetvis även behjälpliga om tiden är knapp.
Hur betalar jag?
Betalning sker via swish, kort eller klarna delbetalning när ni hämtar utrustningen.
Hur och var hämtar jag ut utrustningen?
Personen som står på kontraktet måste vara över 18 år och vara närvarande vid utlämning, samt ha med giltig ID-handling. Vi har öppet för utlämning mellan klockan 14:00 – 17:00 på Järngatan 31 i Lomma, Skåne, men detta kan förlängas om ni säger till i förväg. Detsamma gäller för avlämning.
Hur fungerar hemleverans? Hemleverans & montering kan väljas i kassan, priset räknas ut automatiskt och är beroende på hur långt ifrån Zinkgatan leveransadressen är. Vi kommer kontakta dig i samband med hyresavtalet och avtala en tid för avlämning och/eller avhämtning. Personen som står på kontraktet måste vara över 18 år och vara närvarande vid leveransen, samt ha med giltig ID-handling.
Vad händer om något går sönder eller blir stulet?
Om olyckan är framme, om något försvinner eller om tillfället har gjort tjuven debiterar vi vårt inköpspris. Personen som har skrivit på hyresavtalet bär fullt ansvar för utrustningen under hyresperioden.
Erbjuder ni någon försäkring?
Vi erbjuder i nuläget inga försäkringsalternativ. Vanligtvis täcker en hemförsäkring eller företagsförsäkring skadad eller förlorad utrustning.
Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Om du fortsätter att använda denna webbplats kommer vi att anta att du godkänner detta.AccepteraPrivacy Policy